Female Swimmers

Uimaryhmät

Swimming Victory

Vesiralli

Vesirallissa nuori uimari oppii liikkumaan vedessä. Vesirallin tavoitteena on  parantaa lapsen kykyä aistia vettä ja oppia liikkumaan vedessä vaivattomasti. Lapsi voi kehittää uimataitojaan unohtamatta leikkisyyttä. Harjoitukset on rakennettu 10 kerran kurssiksi, sen aikana on mahdollista suorittaa erilaisia taitomerkkejä. Ole meihin yhteydessä mikäli olet kiinnostunut kuulemaan lisää.  
Valmentaja: Katja Kanerva

Maanantai

Tiistai

-

-

Keskiviikko

-

Torstai

-

Perjantai

-

Lauantai

Sunnuntai

10:00-11:00

-

Swimming Coach

Tekniikkaralli

Tekniikkaralli on suunnattu 7-12 vuotiaille uimareille. Tavoitteena on kehittää vapaa-, selkä-, rinta- ja perhosuinti tekniikkaa niin, että uimari pystyy uimaan 100 metriä sekauintia kilpailusääntöjen mukaisella tekniikalla. Lapsen liikkuessa monipuolisesti vedessä, kehittyy hänen luottamuksensa veteen ja samalla hänestä tulee taitava vedessä liikkuja. Taitava uimari hallitsee hengityksen, uima asennon ja liikkeen vedessä ja omaa näin edellytykset hyvän uintitekniikan oppimiseen. Tekniikkaralli ryhmässä lapsen tulee osata uida 50 m suuressa altaassa. Ole meihin yhteydessä mikäli olet kiinnostunut kuulemaan lisää.  
Valmentajat: Minea Sacklén ja Anne Ström

Maanantai

Tiistai

-

-

Keskiviikko

-

Torstai

Ryhmä 1

16.30-17.30

Perjantai

Ryhmä 1 & 2

16:30-17:30

Lauantai

Sunnuntai

-

Ryhmä 2

11:30-12:30

Swim Coach

Erityisuinti

Erityistä tukea tarvitsevien lasten ja nuorten on mahdollisuus harjoitella uintia Jarmo Huhtalan johdolla. Eritysuinti ryhmään osallistuvan täytyy osata uida, koska harjoitukset pidetään suuressa altaassa. Tukihenkilön voi ottaa mukaan mikäli uimari tarvitsee apua pukutiloissa. 
Yhteydenotot yhteydenotto lomakkeella

Maanantai

Tiistai

18:00-19:00

-

Keskiviikko

-

Torstai

-

Perjantai

-

Lauantai

Sunnuntai

-

-

Happy girl swimming in pool

C-ryhmä

Tekniikkaralli ryhmästä uimari siirtyy C-ryhmään. Uimatekniikkojen hiomista jatketaan. . Monipuolinen vedessä liikkuminen ja uimataidon kehittäminen on tärkeää. Tavoitteena on oppia eri uintilajien tekniikat leikinomaisuutta unohtamatta. Kun uimari osaa perustaidot selkä-, vapaa- ja rintauinnissa siirrytään harjoittelemaan kilpauintia ja keskitytään käännöksiin ja lähtöihin. Tavoitteena on oppia taitoja ja valmiuksia joita aktiivinen kilpa- tai kuntourheilija tarvitsee. Harjoitteluun sisältyy myös osallistuminen pieniin uimakilpailuihin. Kilpailukäyttäytymistä harjoitellaan myös uimakisoissa. C-ryhmään osallistuvan tulee osata uida  200 m. 
Valmentajat: Katja Kanerva ja Minea Sacklén 

Maanantai

Tiistai

-

C1

16.30-17.30

Keskiviikko

-

Torstai

-

Perjantai

17.30-19.00

Lauantai

Sunnuntai

C1

10.00-11.30

12:30-14:00

Swimming

B-ryhmä

B-ryhmässä harjoitellaan 3-5 kertaa viikossa, aktiivinen kilpailuin osallistuminen on mahdollista. Tavoitteena on uimataidon kehittäminen ja tekniikan hiominen, käännösten ja lähtöjen harjoittelu. 
Valmentajat: Mats Eklund, Emma Thodin, Daniel Stephens, Susanna Jakobsson, Mikael Lundqvist. 
Vastaava valmentaja/ohjelmat: Sofia Pascutti

Maanantai

Tiistai

-

17:30-19:00

Keskiviikko

17:00-19:00

Torstai

17:30-19:00

Perjantai

06:30-08:00

Lauantai

Sunnuntai

16:00-18:00

-

_edited.jpg

A-ryhmä

Ei tällä hetkellä aktiivisia uimareita. 

Maanantai

Tiistai

-

-

Keskiviikko

-

Torstai

-

Perjantai

-

Lauantai

Sunnuntai

-

-